Termeni și condiții

Bine ați venit pe site-ul www.vigoexpress.ro, administrat de compania HS plus d.o.o., Gmajna 10, SI-1236 Trzin (denumită în continuare: Compania).

Termenii și condițiile generale se aplică pentru toate activitățile disponibile în magazinul online, care este disponibil la www.vigoexpress.ro (denumit în continuare: site-ul web). Termenii și condițiile generale sunt obligatorii pentru toți utilizatorii. Vă rugăm să le citiți cu atenție. Dacă nu sunteți de acord cu vreo parte a Termenilor și condițiilor generale sau dacă nu sunteți de acord cu ele în totalitate, trebuie să nu utilizați site-ul nostru web și serviciile noastre. Termenii și condițiile generale reprezintă un contract valabil încheiat între dumneavoastră și Companie.

Site-ul web este disponibil „ca atare”, iar Compania nu oferă garanții, directe sau indirecte, legate de dreptul de proprietate, comercializare sau gradul de potrivire în orice scop a produselor prezentate pe site.

Proprietarul site-ului web, va acorda întreaga atenție pentru a încerca și a se asigura că datele prezentate pe site sunt atât detaliate, cât și actualizate. În același timp, proprietarul site-ului își rezervă dreptul de a modifica conținutul site-ului web sau de a înceta să îl actualizeze în orice moment, fără nici o notificare prealabilă. În plus, proprietarul site-ului web poate modifica, de asemenea, serviciile, produsele, prețurile sau programele descrise pe acest site web în orice moment și fără nicio notificare.

  1. DEFINIȚII

Compania este compania HS plus d.o.o., Gmajna 10, SI- 1236 Trzin, care este proprietarul și operatorul site-ului www.vigoexpress.ro.

Site-ul este site-ul disponibil la adresa https://vigoexpress.ro/, administrat de companie, în cadrul căruia funcționează și un magazin online.

Utilizatorul este orice persoană fizică care folosește site-ul web.

Cumpărătorul (sau „dumneavoastră” ) este orice persoană fizică care finalizează o achiziție în magazinul online.

Consumatorul este o persoană fizică care achiziționează sau folosește bunurile și serviciile în scopuri în afara sferei activității lor profesionale sau lucrative. În scopul Termenilor și Condițiilor Generale, toți Cumpărătorii sunt, de asemenea, considerați a fi Consumatori.

Politica de confidențialitate este un document care conține toate informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal care are loc în cadrul site-ului web. Politica de confidențialitate este disponibilă aici.

Politica pentru cookie-uri este un document care conține toate informațiile privind utilizarea cookie-urilor care sunt utilizate în cadrul site-ului web. Politica pentru cookie-uri este disponibilă aici.

  1. MAGAZINUL ONLINE VIGOEXPRESS.RO

Termenii și condițiile generale stabilesc funcționarea magazinului online, definesc drepturile și obligațiile Utilizatorului și ale magazinului online și guvernează relația de afaceri dintre magazinul online și Cumpărător.  Termenii și condițiile generale care se aplică în momentul achiziției (în momentul plasării comenzii online) sunt obligatorii pentru Cumpărător. De fiecare dată când este plasată o comandă, utilizatorul va fi informat cu privire la Termenii și condițiile generale. Prin plasarea comenzii, Utilizatorul confirmă că a fost informat cu privire la Termenii și condițiile generale.

Acceptarea Termenilor și condițiilor generale la plasarea unei comenzi în magazinul nostru online reprezintă un contract obligatoriu între dumneavoastră și companie. Vă rugăm să citiți cu atenție Termenii și condițiile generale înainte de a confirma comanda dumneavoastră. Dacă nu sunteți de acord cu Termenii și condițiile noastre generale, nu puteți utiliza serviciile furnizate de magazinul nostru online. De asemenea, nu este posibil să fiți de acord parțial cu Termenii și condițiile generale. Pentru a finaliza o achiziție, trebuie să acceptați integral Termenii și condițiile generale în vigoare la momentul achiziției.

  1. Utilizarea magazinului on-line

Compania operează magazinul online în conformitate cu Termenii și condițiile generale. Magazinul online este disponibil cumpărătorilor în orice moment; cu toate acestea, Compania își rezervă dreptul de a dezactiva sau suspenda temporar magazinul online fără o notificare prealabilă.

Există posibilitatea ca magazinul online să fie temporar indisponibil sau respectiv exista posibilitatea ca temporar să nu se poată efectua plăți, din cauza operațiilor de întreținere și actualizare a magazinului online. Compania nu va fi responsabilă pentru daunele pe care le-ați putea suferi în timpul întreținerii și/sau actualizării magazinului online.

  1. Plasarea unei comenzi în magazinul online

Contractul de vânzare încheiat între Furnizor și Cumpărător este considerat a fi încheiat atunci când Cumpărătorul confirmă comanda (Cumpărătorul primește un e-mail de confirmare a stării „Comandă confirmată”). Din acel moment, toate prețurile și alte condiții ale achiziției sunt fixe și aplicabile atât pentru Furnizor, cât și pentru Cumpărător. Contractul de vânzare este încărcat în formă electronică pe serverul Companiei.

Procedura de cumpărare:

  1. Etapă: În oferta disponibilă în magazinul online, Cumpărătorul selectează articolul dorit și cantitatea dorită și confirmă alegerea făcând clic pe „Adaugă în coș”. Dacă Cumpărătorul dorește să cumpere mai multe articole diferite, procesul trebuie repetat pentru fiecare articol în parte. După ce Cumpărătorul a încheiat procesul de selecție a articolelor, acesta poate continua procesul de achiziție făcând clic pe butonul „Continuă cu finalizarea”.

  1. Etapă: În această etapă, Cumpărătorul completează formularul cu datele sale personale necesare livrării comenzii dorite. După completarea formularului, Cumpărătorul poate, în anumite cazuri, să aleagă între mai multe opțiuni de livrare și să adauge alte produse sau servicii la comanda sa. În această etapă, Cumpărătorul este informat și despre data planificată pentru livrare. Înainte de a finaliza comanda, Cumpărătorul are opțiunea de a alege între diferite metode de plată. Înainte de finalizarea achiziției, suma finală care trebuie plătită pentru comandă este calculată încă o dată, ținând cont de selecțiile făcute. Cumpărătorul confirmă procesul de cumpărare făcând clic pe butonul „Finalizare comandă”.

  1. După ce achiziția a fost finalizată, site-ul web afișează un mesaj de confirmare pentru Cumpărător, care precizează că comanda a fost trimisă cu succes și afișează detaliile din comanda trimisă. În plus, Cumpărătorul primește și un e-mail de confirmare la adresa de e-mail menționată conform informațiilor de la punctul 2, iar respectivul e-mail de confirmare conține o prezentare generală a comenzii, instrucțiunile de utilizare a produselor comandate și instrucțiunile de renunțare la cumpărare sau depunerea unei reclamații, dacă Cumpărătorul nu este mulțumit de produs sau nu îl mai dorește.

Toate informațiile pe care ni le furnizați în momentul trimiterii comenzii dumneavoastră vor fi procesate în conformitate cu Politica de confidențialitate publicată aici.

Dorim să vă informăm că, la confirmarea comenzii dumneavoastră va fi taxată valoarea întregii achiziții, inclusiv orice costuri de livrare sau alte costuri aplicabile achiziției. Înainte de a trimite comanda, vă vom informa cu privire la toate costurile suplimentare. Costurile suplimentare pot fi, de asemenea, legate de metoda de plată selectată.

  1. Prețuri, metode de plată și promoții

Prețuri
Toate prețurile menționate pe site sunt în LEI și includ TVA.
 Prețurile se aplică din momentul plasării comenzii. Oferta este aplicabilă până la revocare.

AVERTIZARE: Acesta este un magazin online, cu amănuntul, al cărui public țintă sunt exclusiv clienții finali (B2C). Din acest motiv, nu permitem vânzările B2B prin intermediul acestui site și, de asemenea, nu putem oferi opțiunea de a emite facturi persoanelor juridice. Acest lucru înseamnă, de asemenea, că, corecțiile ulterioare ale facturilor (de la o persoană fizică la o persoană juridică) nu sunt posibile, deoarece tranzacția de vânzare se încheie exclusiv cu o persoană fizică.

Dacă doriți să stabiliți o relație B2B cu compania noastră și să cumpărați cantități mai mari de produse (întregul pachet/cutie cu o valoare minimă de achiziție de 5.000 EUR + TVA), puteți contacta magazinul nostru cu ridicata la [email protected].

Metode de plată

În magazinul nostru online puteți utiliza următoarele metode de plată:

  • Ramburs – utilizând numerar, Cumpărătorul plătește factura către curierul care livrează marfa la adresa Cumpărătorului;
  • Plată online cu cardul;
  • Plata prin PayPal.

Compania își rezervă dreptul de a verifica metoda de plată selectată folosind mijloace de autentificare. În plus, ne rezervăm dreptul de a examina suplimentar metoda de plată selectată solicitându-vă să ne trimiteți dovada plății.  

Ați fost informat că trebuie să plătiți întreaga valoare a comenzii (inclusiv costurile legate de tranzacție și livrare) în conformitate cu metoda de plată selectată. Garantați că aveți capacitatea și dreptul de a efectua tranzacții utilizând un card de credit sau orice altă metodă de plată selectată.

Promoții

Site-ul web oferă, de asemenea, reduceri și alte promoții care scad prețurile produselor (denumite în continuare: promoții). Fiecare promoție reprezintă un produs oferit la un preț redus pentru o anumită perioadă (limitată) de timp care este stabilită pentru fiecare promoție individuală. Prețul redus se aplică pentru toate achizițiile efectuate pe durata promoției.

Dorim să vă avertizăm că anumite promoții sunt limitate doar pentru utilizatorii noi care nu au efectuat încă o achiziție în magazinul nostru online. În acest caz, respectiva promoție nu se aplică utilizatorilor existenți. Orice încercare de a profita de astfel de promoții va fi blocată imediat, iar adresele de e-mail folosite pentru aceste tranzacții abuzive vor fi șterse fără o notificare prealabilă. Reducerile și alte promoții nu sunt de obicei cumulative, cu excepția cazului în care fiecare promoție individuală specifică în mod explicit acest lucru.

  1. Costurile și livrarea bunurilor

Prețurile nu includ costurile de livrare. Costurile de livrare pot fi găsite în magazinul online, unde aveți și opțiunea de a selecta metoda de livrare. Compania noastră oferă două metode de livrare: standard și expres. Diferența principală între aceste două metode de livrare este aceea că, comenzile cu livrare expresă sunt procesate și ambalate cu prioritate.  Înainte de a selecta metoda de livrare dorită, vă rugăm să verificați prețul specificat lângă fiecare opțiune individuală. La trimiterea comenzii, veți vedea prezentarea generală a prețului constând în costul de cumpărare, costul livrării și costul total.

Dacă selectați metoda de plată prin ramburs, serviciul de curierat va percepe taxa de livrare a coletului calculată în momentul depunerii comenzii.  Dacă alegeți să plătiți cu un card de credit sau prin PayPal, respectivul cost nu va fi taxat către dumneavoastră.

Produsele pe care le-ați comandat vor fi livrate la adresa pe care ați introdus-o pe site-ul nostru, ca adresă de livrare.

Termenul de livrare prevăzut este prezentat Cumpărătorului în momentul transmiterii comenzii. Compania își rezervă dreptul de a prelungi termenul de livrare în cazul unei cereri crescute sau a întârzierilor generate de compania de curierat. Livrările se efectuează în special în prima parte a zilei. Dacă nu puteți prelua coletul la momentul livrării, serviciul de curierat va încerca să convină cu Cumpărătorul o nouă metodă și loc de livrare.

În cazul în care curierul nu reușește să ia legătura cu Cumpărătorul, se face o nouă încercare de livrare a coletului în următoarea zi lucrătoare. Dacă a doua încercare de livrare nu reușește, pachetul și conținutul acestuia sunt returnate expeditorului.

Suma plătită pentru comenzile livrate fără succes și cele plătite în avans este returnată automat în termen de 8 (opt) zile lucrătoare de la momentul înregistrării returului coletului în depozit sau de la momentul în care Compania care a stabilit că pachetul nu a fost livrat cu succes.

Alerte de securitate pentru utilizarea tuturor produselor

Utilizarea produselor din magazinul nostru online, poate prezenta un anumit risc pentru viață și sănătate. Trebuie să confirmați în mod explicit că înțelegeți, că, utilizarea produselor menționate reprezintă un astfel de risc pe care îl acceptați pe deplin. Prin comanda și/sau utilizarea produselor menționate, confirmați că ați fost informat despre riscurile menționate, care pot include riscul unei boli, răniri, dizabilități sau deces. Trebuie să vă asumați responsabilitatea deplină a oricăror consecințe care ar putea apărea din comanda și/sau utilizarea produselor.

Înainte de a utiliza orice produs, trebuie să citiți instrucțiunile de utilizare.

Înainte de utilizare, fiecare produs trebuie testat într-un mod sigur. Dacă nu sunteți complet sigur cu privire la modul de testare a produsului, vă rugăm să nu utilizați produsul, să ne informați despre acest lucru sau să returnați produsul.

Compania nu își asumă nicio răspundere pentru daunele indirecte sau directe survenite din utilizarea produselor comandate pe site-ul web, indiferent dacă produsele au fost utilizate corect sau incorect de către Cumpărător sau o parte terță. Această excludere se aplică în cea mai mare măsură posibilă permisă de legislație.

În cazul unei acțiuni de tragere la răspundere a Companiei, Compania își limitează răspunderea pentru daune până la trei ori prețul de piață al produsului.

Ne străduim să oferim descrieri și fotografii ale produselor cât mai detaliate și cât mai exacte posibil. Cu toate acestea, nu putem garanta că toate informațiile despre produse și imaginile acestora sunt exacte și complete. Deoarece anumite produse pot fi puse la dispoziție de furnizori diferiți, sunt posibile ușoare abateri în ceea ce privește ambalajul sau aspectul produsului. Abaterile menționate nu influențează în niciun fel calitatea sau funcționalitatea produsului.  

  1. Dreptul de retragere din Contract

Un Cumpărător care face o achiziție în magazinul nostru online are dreptul să se retragă din Contract. Respectiva retragere din Contract poate fi declarată în termen de 14 zile de la data livrării comenzii, care este comunicată Companiei de către compania de curierat.  Cumpărătorul nu trebuie să comunice un motiv pentru decizia sa. Dreptul menționat de a se retrage din contract se aplică numai cumpărătorilor care sunt persoane fizice și care achiziționează sau utilizează bunurile și serviciile în scopuri în afara activității lor profesionale sau lucrative.  

O declarație de retragere este considerată a fi emisă în timp util, dacă este prezentată în termenul de retragere din contract. O declarație de retragere poate fi prezentată pe un formular prestabilit sau trimisă prin e-mail. Formularul poate fi descărcat la adresa https://vigoexpress.ro/reclamatii-si-returnare-produs/. Sarcina probei legată de aplicarea dreptului de retragere prevăzută în prezentul articol revine consumatorului.

La retragerea din Contract, Cumpărătorul poate beneficia de o rambursare a sumei plătite, dar nu poate beneficia de credit sau nu poate schimba produsele!

După trimiterea declarației de retragere, produsele trebuie să fie returnate în termen de 14 zile de la data declarației de retragere. Vă rugăm să trimiteți bunurile respective la adresa noastră: HS PLUS depozit FAN Courier, Calea Aviatorilor, nr.4, VGP industrial park, Hala A2, Ghiroda, 307200, Timis. Se consideră că bunurile au fost returnate în timp util, dacă le trimiteți înainte de expirarea termenului de returnare de 14 zile.  Trebuie să returnați o cantitate nemodificată de produse nedeteriorate, ambalate în ambalajul original sau în ambalaje care protejează produsele în mod similar celui original. Nu puteți returna produse deteriorate, produse modificate din punct de vedere cantitativ sau produse ambalate în ambalaje inadecvate. Returnați produsele folosind serviciul poștal de coletărie, nu cel normal; în plus, vă rugăm să treceți pe colet codul de reclamație pe care l-ați primit în timpul procesului de reclamații. Dacă nu utilizați codul corespunzător pentru a marca coletul (adică dacă trimiteți coletul fără cod de reclamație), acest lucru poate prelungi semnificativ timpul necesar pentru a răspunde reclamației dumneavoastră. În cazul unei retrageri din contract, va trebui să acoperiți costurile de returnare a bunurilor, acestea nefiind rambursabile.

Dacă ați plătit deja bunurile comandate, vă vom rambursa imediat, sau nu mai târziu de 8 zile lucrătoare de la trimiterea coletului la adresa noastră, toate plățile pe care le-am primit și pe care le-ați făcut în legătură cu comanda dumneavoastră. Se consideră că, coletul a fost trimis la adresa noastră atunci când, coletul este înregistrat ca fiind returnat în depozit. Ne rezervăm dreptul de a păstra plata primită până la rambursarea produselor care fac obiectul retragerii din contract.

Vom rambursa plățile primite, folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați folosit la momentul achiziției. În cazul utilizării opțiunii de plată ramburs, prețul de achiziție va fi returnat în contul bancar  pe care l-ați indicat în formular.

Lista produselor care nu pot fi returnate sau care pot fi returnate numai cu anumite limitări:

  • Agenți de curățare, paste de lustruire etc.: Aceste produse pot fi returnate numai dacă folia de protecție/sigiliul nu a fost îndepărtată sau dacă nu au fost deschise și utilizate.
  • Costume de baie, lenjerie, produse cosmetice: Din motive de igienă, nu puteți returna costume de baie, lenjerie și produse cosmetice.
  • Cărți electronice: Deoarece cărțile electronice sunt considerate proprietate intelectuală și, prin urmare, nu pot fi returnate într-un mod material (pot fi descărcate sau copiate), nu pot fi returnate și nu este posibilă nici o rambursare. Prin utilizarea unei cărți electronice, renunțați la dreptul de a vă retrage din achiziție.
  • Seturi, truse: Nu este posibilă returnarea parțială a produselor individuale care fac parte din set. Orice reclamații pentru pachetele Cutii misterioase (Mystery Box) vor fi procesate și soluționate numai dacă returnați întregul conținut al cutiei.
  • Cadouri: Nu vă puteți retrage din achiziționarea produselor pe care le-ați primit cadou.

  1.  Plângeri

Dacă descoperiți că produsul dumneavoastră nu funcționează corect sau că ați primit un produs necorespunzător sau deteriorat, aveți la dispoziție următoarele opțiuni:

  • Invocarea garanției de livrare,
  • Invocarea garanției pentru produsele tehnice și
  • Transmiterea unei reclamații privind produsul.

  1. Garanția de livrare
  1. Oferim garanție suplimentară de livrare impecabilă, care poate fi utilizată în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  2. În cazul în care produsele dumneavoastră au fost deteriorate în timpul transportului sau nu sunt cele comandate de dumneavoastră, vă rugăm să ne raportați eroarea în termen de 48 de ore de la livrare. Trimiteți-ne un e-mail care conține o fotografie a ambalajului (eticheta trebuie să fie, de asemenea, afișată clar în fotografie) și a produsului primit, care indică în mod clar zona deteriorată.
  3. Vom acorda prioritate soluționării cererii dvs. în cel mai scurt timp posibil și vă vom oferi un produs la schimb.
  4. Dacă reclamația este trimisă prea târziu, aceasta va fi procesată ca reclamație privind produsul.

  1. Reclamație privind produsul din cauza unor defectele materiale
  1. Dacă produsul nu funcționează corect, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [[email protected]] și vă vom ajuta oferindu-vă explicațiile necesare. Procedând astfel, veți preveni orice utilizare potențial incorectă a produsului, respectiv deteriorarea produsului în sine, precum și orice rănire a dumneavoastră sau a altor persoane.
  2. Dacă produsul dumneavoastră nu funcționează, puteți depune o reclamație, invocând defecte materiale ale produsului. Elementele care sunt considerate defecte materiale ale produsului sunt prezentate în secțiunea vii. a acestui document care definește Termenii și condițiile generale. Puteți invoca defecte materiale numai dacă respectivele defecte existau deja în momentul achiziției, doar au fost descoperite mai târziu.
  3. Dacă produsul dumneavoastră nu funcționează din cauza unui defect material, vă rugăm să raportați defectul imediat după ce l-ați descoperit, dar în niciun caz nu mai târziu de două luni de la data la care ați descoperit defectul. Trimiteți-ne un e-mail cu fotografii sau videoclipuri care prezintă produsul defect, care pot fi utilizate pentru a stabili fără echivoc că produsul nu funcționează. Dacă este necesar, vă vom cere, de asemenea, să ne trimiteți produsul în cauză, astfel încât să îl putem examina și să stabilim defectul produsului.
  4. Nu vom putea lua reclamația dumneavoastră în considerare, în cazul produselor care au fost deteriorate din cauza utilizării incorecte sau a unor acțiuni care nu sunt strict necesare pentru stabilirea naturii, proprietății și funcționării bunurilor. În cazul în care reclamația dumneavoastră este respinsă și doriți să vi se trimită produsul în cauză, îl vom trimite și vă vom taxa, costurile legate de livrare a respectivului produs.
  5. Dacă invocați un defect material, aveți la dispoziție următoarele opțiuni:
  • înlocuirea produsului,
  • rambursarea prețului de achiziție,
  • remedierea defectului produsului sau
  • rambursare proporțională a prețului de achiziție.

Procedura este descrisă la pagina „Reclamații și schimbare” al cărei link îl găsiți în partea inferioară a acestei pagini web, unde puteți găsi și formularul necesar.

  1. Garanția pentru produsele tehnice

Anumite produse din oferta noastră sunt supuse unei perioade de garanție de 12 luni. Garanția poate fi aplicată numai pentru produsele tehnice și dispozitivele electrice din oferta noastră. Perioada de garanție de 12 luni începe la data primirii bunurilor. Puteți invoca garanția în conformitate cu Legea nr. 449/2003, privind protecția consumatorilor, pe baza facturii care are și rolul de certificat de garanție.

Compania își rezervă dreptul de a refuza garanția dacă, revendicarea nu este însoțită de factură sau dacă factura nu este lizibilă sau este incompletă.

Garanția nu se aplică în cazul în care:

  • produsul este deteriorat fizic;
  • produsul prezintă semne de uzură din cauza utilizării normale;
  • produsul prezintă defecte care au fost cauzate de o utilizare incorectă, necorespunzătoare sau neglijentă a produsului.

Produsele pentru care doriți să invocați garanția trebuiesc examinate, motiv pentru care vă rugăm să vă însoțiți cererea de garanție cu fotografii sau videoclipuri care prezintă defectul. Dacă este necesar, vă vom cere, de asemenea, să ne trimiteți produsul, astfel încât să îl putem examina.

Dacă aprobăm cererea dumneavoastră de garanție, vă vom oferi un produs nou. De asemenea, aveți dreptul să solicitați reparația produsului dumneavoastră, dar trebuie să fiți conștient de faptul că perioada de reparație este mai mare decât perioada de livrare a unui produs nou. Dacă reparația durează mai mult de 45 de zile, produsul dumneavoastră va fi înlocuit cu un produs nou. Dacă nu vi se poate furniza un produs nou, vă vom rambursa integral prețul plătit pentru produs.

Procedura este descrisă la pagina „Reclamații și schimbare” al cărei link îl găsiți în partea inferioară a acestei pagini web.

AVERTIZARE: Înainte de a trimite produsul RETUR, verificați: confirmarea comenzii sau factura pe care ați primit-o pe e-mail din partea noastră, că ați cumpărat produsul din magazinul nostru online. În cazul în care trimiteți un produs pe care nu l-ați achiziționat din magazinul nostru online, nu răspundem pentru eroarea dvs. și nu vă vom returna pachetul.

  1. Defect material

Un defect material poate fi invocat în următoarele cazuri:

  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile necesare pentru utilizarea sa normală sau pentru marketing;
  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile necesare pentru utilizarea particulară pentru care Cumpărătorul a achiziționat produsul și care au fost aduse la cunoștința Vânzătorului sau ar fi trebuit să fie aduse la cunoștința Vânzătorului;
  • dacă produsul nu prezintă caracteristicile și calitățile care au fost convenite sau prescrise în mod explicit sau implicit;
  • dacă Vânzătorul a furnizat Cumpărătorului un produs care nu respectă mostra sau modelul de produs, cu excepția cazului în care mostra sau modelul de produs au fost utilizate doar în scop informativ.

Procedura pentru invocarea defectelor materiale este descrisă la pagina „Reclamații și schimbare” al cărei link îl găsiți în partea inferioară a acestei pagini web, unde puteți găsi și formularul necesar.

  1. Accesibilitatea informațiilor

Furnizorul se obligă să furnizeze întotdeauna Cumpărătorului următoarele informații:

  • identitatea Companiei (numele și adresa înregistrată a Companiei, numărul de înregistrare),
  • informații de contact care permit utilizatorului să comunice rapid și eficient cu furnizorul (e-mail, robot telefonic),
  • caracteristicile esențiale ale bunurilor sau serviciilor (inclusiv servicii post-vânzare și garanții),
  • prețul final al bunurilor sau serviciilor, inclusiv taxele, sau metoda de calcul a prețului dacă, datorită naturii bunurilor sau serviciilor, prețul final nu poate fi calculat în avans,
  • disponibilitatea produselor (toate produsele sau serviciile oferite prin intermediul site-ului web ar trebui să fie disponibile într-un termen rezonabil),
  • termenele de plată, condițiile de livrare a produsului sau condițiile de executare a serviciului (metoda de livrare, locația și termenul),
  • informații cu privire la eventualele costuri de transport, livrare sau expediere sau un avertisment că aceste costuri pot apărea dacă nu pot fi calculate în avans,
  • durata de valabilitate a ofertei,
  • condițiile, termenele și procedurile în cazul retragerii din Contract și informații despre costurile de returnare a bunurilor (dacă există),
  • explicația procedurii de urmat în caz de reclamație, inclusiv toate informațiile referitoare la persoana de contact sau la serviciul pentru clienți,
  • conștientizarea răspunderii în cazul defectelor materiale,
  • existența și condițiile pentru serviciile post-vânzare și garanția voluntară, dacă este necesar.
  • La pregătirea site-ului, pot apărea anumite erori. Deoarece nu putem influența aceste erori, nu vom fi răspunzători pentru acestea. În cazul unei discrepanțe majore în ceea ce privește prețurile sau proprietățile tehnice ale produsului, vă vom informa în acest sens în timpul plasării comenzii.
  1. Informații de înregistrare, numele registrului, numărul de înregistrare:

Numele Companiei: HS PLUS, trgovina in storitve d.o.o.

Sediu: Gmajna 10, Trzin, SI-1236 Trzin

Număr de înregistrare al companiei: 6579639000

Cod de identificare TVA: SI15553442

Persoană impozabilă: DA

Data înregistrării în registru: 28/03/2014

Clasificarea standard a activităților CAEN 4791 (G47.910) – Comerț cu amănuntul prin intermediul caselor de comandă sau prin internet

  1. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor și alte căi de atac

Compania va depune toate eforturile pentru a rezolva orice litigii într-un mod amiabil. În cazul în care o astfel de soluționare a litigiilor nu este posibilă, instanța din Ljubljana va fi instanța competentă să soluționeze litigiile menționate.

  1. Platforma de soluționare a litigiilor

În conformitate cu standardele legale, compania HS plus d.o.o. nu recunoaște niciun furnizor de servicii extrajudiciare de soluționare a litigiilor consumatorilor ca furnizor autorizat să soluționeze litigiile consumatorilor care pot fi inițiate de aceștia în conformitate cu Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii.

Platforma de soluționare a litigiilor este disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Pentru mai multe informații despre platforma de soluționare a litigiilor, accesați http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_ro.htm.

  1. COMUNICARE

Compania va contacta Utilizatorul folosind mijloace de comunicare la distanță, numai dacă acest lucru este necesar pentru executarea comenzii.

Compania oferă servicii de asistență Utilizatorilor săi la adresa [[email protected]].

Cu toate acestea, putem contacta Utilizatorii și în scopuri comerciale, dacă ne oferă consimțământul pentru a face acest lucru sau dacă au făcut deja o achiziție în magazinul nostru online, iar aceste comunicări:

  • vor fi marcate în mod clar și fără echivoc ca mesaje publicitare,
  • vor conține în mod clar expeditorul,
  • vor indica în mod clar diverse promoții și alte tehnici de marketing, după caz.

Pentru mai multe informații legate de comunicare, vă rugăm să consultați Politica noastră de confidențialitate și Politica privind cookie-urile.

  1. PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Toate informațiile, imaginile și textele, precum și orice alte materiale (de exemplu, conținut video, grafice, schițe etc.) găsite pe site-ul nostru web sunt protejate prin dreptul de autor și/sau legea proprietății intelectuale.

Prin achiziționarea produselor sau utilizarea site-ului web, utilizatorul nu va obține drepturi de autor, drepturi de proprietate sau drepturi de proprietate intelectuală pentru produse și/sau site-ul web. Utilizatorul poate folosi materialele numai în scopuri necomerciale.

  1. PRECIZĂRI LEGALE

Ținând cont de enunțurile prevăzute în Termenii și Condițiile Generale, Compania prevede, de asemenea, următoarele limitări:

Dacă decideți să utilizați magazinul nostru online și/sau site-ul nostru web, sunteți de acord să faceți acest lucru în mod voluntar și, prin urmare, vă asumați toate riscurile. Site-ul și magazinul sunt furnizate „ca atare”, fără nicio garanție indirectă sau directă. Toate declinările de responsabilitate prevăzute în acest capitol sau în alte părți ale Termenilor și condițiilor generale se aplică în măsura maximă permisă de lege.

Compania nu garantează funcționarea site-ului web și a funcțiilor sale și, de asemenea, nu garantează că site-ul web va funcționa fără erori, viruși sau programe malware de tip virus. În plus, Compania nu garantează, de asemenea, că informațiile publicate pe site sunt corecte și complete. Compania nu va fi trasă la răspundere pentru niciun fel de daune, inclusiv, dar fără a se limita la: daune directe, indirecte sau consecințe care apar sau sunt din cauza utilizării site-ului web.  

Dacă decideți să utilizați magazinul online și efectuați o plată în respectivul magazin online, sunteți de acord în mod explicit că îl utilizați pe propria răspundere și că veți suporta toate riscurile legate de efectuarea unei plăți în magazinul online, inclusiv, dar fără a se limita la plățile eșuate ale Utilizatorului, erori de plată și erori de rambursare în cazul unei reclamații. Această declinare de responsabilitate se aplică în măsura maximă permisă de lege. Compania nu va fi responsabilă pentru daunele susceptibile să apară în legătură cu utilizarea site-ului web și/sau a produselor disponibile în magazinul nostru online.





  1. DISPOZIȚII FINALE

Încheierea unui contract Împreună cu acțiunea de a comanda servicii prin intermediul site-ului web, precum și toate paginile secundare ale acestui site web, Termenii și condițiile generale au caracterul unui contract încheiat între Cumpărător și Companie.

Secțiunea prevederilor În cazul în care oricare dintre prevederile Termenilor și condițiilor generale se dovedește a fi (în totalitate sau parțial) ilegală sau nulă în orice alt mod, prevederea respectivă va fi considerată (în totalitate sau parțial) eliminată, în timp ce Termenii și condițiile generale rămase vor continua să se aplice.

Capacitate juridică deplină Utilizatorul garantează că are capacitatea deplină de a-și asuma drepturile și obligațiile care decurg din Termenii și condițiile generale. Prin prezenta garantați că nu aveți nevoie de consimțământul sau aprobarea vreunei părți terțe pentru a vă îndeplini obligațiile care decurg din Termenii și condițiile generale.

Cunoașterea Termenilor și condițiilor generale Prin prezenta garantați că ați citit și ați fost pe deplin conștienți de Termenii și condițiile generale înainte de a le accepta, în special atunci când vine vorba de renunțările stabilite.

Legea care guvernează Termenii și condițiile generale Termenii și condițiile generale sunt guvernate de legislația Republicii Slovenia. Toate disputele care decurg din Termenii și condițiile generale vor fi sub jurisdicția instanțelor din Republica Slovenia.

Modificarea Termenilor și condițiilor generale Nu aveți dreptul să modificați nici una dintre dispozițiile prevăzute în Termenii și condițiile generale sau să renunțați (integral sau parțial) la valabilitatea oricăreia dintre dispozițiile menționate. Compania are dreptul să schimbe Termenii și condițiile generale în orice moment. Orice modificare va fi publicată pe site-ul web. Dacă continuați să utilizați site-ul web, sunteți considerat a fi de acord cu modificările în vigoare la momentul respectiv. Dacă nu sunteți de acord cu modificările, aveți dreptul să vă retrageți din contract.

Integritatea acordului Termenii și condițiile generale reprezintă în întregime acordul aplicabil între părțile contractante. Orice potențial acord sau negociere anterioară scrisă sau verbală, va fi înlocuită în întregime cu Termenii și condițiile generale.

Variante lingvistice Termenii și Condițiile generale au fost concepute în limba slovenă. Orice variantă a Termenii și condițiile generale în orice altă limbă este concepută pentru a oferi acces mai ușor la Termenii și condițiile generale. Sunteți de acord și înțelegeți în totalitate că versiunea slovenă va prevala în cazul oricăror dispute.

Semnificația termenilor Termenii utilizați în Termenii și condițiile generale vor avea definițiile stabilite la începutul acestui document.

HS PLUS d.o.o.    Gmajna 10 / SI-1236 Trzin / Slovenia / [email protected]

Autoritatea de înregistrare: Judecătoria Districtului Ljubljana / Capital social: 7.500 EUR / IBAN SI56 2900 0005 2694 428 / Cod Unic pentru TVA: 15553442 / Număr de înregistrare al companiei: 6579639000